Through the wind and the rain

Idag har man varit tröttare än vanligt, tveksamt om jag höll ögonen öppna hela skoldagen.
Stack till Tandregleringen. De stängde två, jag kom 14.15. Sen bar det av till Ica, en halvtimme efter att cheferna slutat... Försöken att lämna CV i måndags gick inte bättre- en chef i möte och en sjuk. Ska detta vara något tecken eller nåt ?

Sen blev det fotbollsträning. Det gick bra, förutom den mindre astmaattcken jag numera får varje träning. Men men, nu ska mamma fixa lite grejor så jag kan andas igen.

Imon börjar jag tio, jippie på det :)
Börjat läsa Allt för min syster- filmen var ju så sjukt bra ! Förutom att jag inte såg slutet... Och att Johanna berättade slutet mot min vilja...

Nej, nu ska jag komma på hur jag ska kunna sova med mitt nyduschade hår utan att det blir ett fågelbo imon. Sätter jag igång hårfönen får jag ju hela fam efter mig.

(8) The pieces don't fit anymore- James Morrison

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0