An hour in the woods

Knappt hade jag hunnit hem igår innan det bar av till Lollo i Ljungby. Henne hade jag ju inte träffat på jättelänge! När vi skulle ut och plocka blåbär tog vi på oss heltäckande kläder och sprayade till och med utanpå. Tyvärr biter varken kläder eller spray mot blinningar- som jag dessutom verkar vara allergisk mot. Varför tror jag det då? Jo för när jag vaknade i morse hade jag 6 stora bett på benen, varav två var stora som händer! Wonderful! Jag är inte född till att vara på landet...

Idag har vi varit på stranden. Det var ju ett tag sedan man kunde det. Nu njuter jag av lite alone time och efter en dusch ska jag bege mig till pojken min.


Blåbärspaj!


Kvällens outfit:
Linne- Cubus
Capri jeansleggins- Bik Bok


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0