Looking better

Igår kväll åkte jag och Julle ner till stranden vid 23.45 för ett kvälls/nattdopp. Supermysigt! Varmt i vattnet och nästan helt folktomt. Något alla borde göra minst en gång denna sommar!

I morse ringde klockan redan 7, eftersom Julle skulle upp och jobba. Hade vi inte varit uppe så sent hade vi nog inte klarat sova ens tills dess. Sånt oväder det var! Det åskade och regnet bara öste ner! Jag var rätt glad att jag snart knde krypa ner i min varma säng igen.

Men nu ser vädret bättre ut, vilket innebär att det blir Långås marknad med min pojk. Kul- jag gillar marknader! Fast jag kommer förmodligen bara köpa det obligatoriska marknadsgodiset och så kanske en sockermunk.


Har till slut hittat telefonkabeln! Därför är denna bild typ en månad försenad. Mysig, blåsig dag på stranden

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0