Perhaps one to many

Lillasyster konfirmeras som sagt på lördag och idag väntade det värsta- städningen! Ni som varit hemma hos mig vet hur fulla hyllorna över sängen och stereon är. För att göra det lite roligare räknade jag alla mina kära parfymer, hårspays, medaljer osv. Resultatet är rätt sjukt egentligen:


* 19 parfymer
* 13 hårspray
* 11 hudlotions
* 3 produker Lee Stafford haircare
* 5 övriga hud/hår/nagel- produker



* 17 fotbollspriser
* 13 brottningspriser (oja, jag var en tuff liten tjejbrottare när jag gick på mellanstadiet, haha)
* 9 gymnastikpriser
* 2 löpningspriser
* 1 handbollspris
* 6 träningspris fotboll, handboll och innebandy


Jag var den där överaktiva ungen som testade allt. Och då menar jag ALLT!
Fotboll, gymnastik, dans, teater, sånglektioner, handboll, brottning, innebandy och pingis har jag hållit på med under mina 17 år, mellan 2 månader och 9 år på varje. Det var det inte många som visste.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0