Sucks kind of much

Det blev ingen dansgrupp.
Inte just nu i alla fall. De hade redan löst problemet. Vet inte ens om tjejen som skulle nämna oss gjorde det... Jaja. Jag visste nog hela tiden hur liten chansen var, men så länge det låg öppet kunde man fortfarande hoppas.
Efter uppvisningen i våras började jag tänka på det. Jag känner en tjej i en grupp för 10-12åringar och spenderade lite tid mellan uppträdanden med de små livliga töserna. Härliga var de, och väldigt duktiga med. Jag började inse hur mycket man skulle få tillbaka av att vara danslärare. Tanken kom faktiskt upp i mitt huvud först när en av tjejerna frågade om jag skulle bli danslärare och sa att hon hoppades hon skulle få mig i så fall.
Förra veckan på Gothia fick jag höra samma sak från en liten tjej och hennes mamma. Tyvärr blir det inte så nu. Men förhoppningsvis nästa år...

Det var nog inte förrän jag fick beskedet som jag insåg hur mycket jag verkligen ville ha det.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Alia5908

Excellent site!

2011-05-31 @ 14:40:59
URL: http://alia5908.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0