Två Falkenbergstjejer i storstaden med en karta...

Klockan ringde tidigt igår och 9.15 befann jag och Evelina oss i Göteborg. Med en Chai Latte i handen tog vi oss ut till killarnas match mot AIK. Förlust med 0-3, men det är ingen lätt serie de spelar i.

Sedan blev det såklart shopping. Det var rea nästan överallt och en massor plagg provades för att sedan ratas. Det brukar ju bli så. Men det blev lite shoppat i alla fall, och jag är nöjd.

Problemet med att vi shoppade mycket blev att vi åt för sent och sedan kom för sent till tjejernas match. Dessutom fick vi gå typ hela vägen, som avslutades med en hemsk backe! Två Falkenbergstjejer i storstaden med en karta säger jag bara... Tur att det finna goa och glada göteborgare att fråga om vägen. Tjejerna spelade oavgjort, men det var för domaren var för feg för att dömma frilägesutvisning och straff- när det var rätt självklart.

Till slut blev det ytterligare shopping innan vi fick springa till tåget som tog oss hem igen.


Den shoppinganpassade outfiten var lite kall i under den molniga himlen


Systern som älskar att vara med på bild...


Jag åt foccacia med kyckling och fetaost på Le Crossiant. Så gott!


Vill ni veta vad som gömmer sig i mina påsar får ni titta in igen lite senare


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0