Up and going

Det kändes inte som många timmars sömn! Och då gick jag ändå och la mig igen efter att ha cyklat hem från Julle, som skulle jobba. 10 var jag uppe igen, eftersom A-lagtsmatchen började elva. 5-3 blev det, även om det inte var någon toppmatch.

Nu kommer dagens gäster. Det är mammas gamla klasskompisar med familjer. Eftersom mamma var den i gänget som fick barn först har jag alltid varit äldst och att leka med barnen i timmavis är väl inte riktigt lika kul nu längre som förr. Men jag ska vara med på eftermiddagsaktiviteterna i alla fall! Sen ikväll är det ju lagfest med både dam- och herrlagen. Nilssons har glasdörrar och jag ska vara på min vakt denna gång, hehe. 

Eftersom min sega dator inte vill funka får ni vänta ett tag på outfitbilder...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0