Some advise, please

Göteborg igår var härligt! Just nu behöver jag lite hjälp. Dessa tre plagg ligger kvar i Göteborg och jag vet inte om jag ska köpa dom imon eller inte. Vilket, vilka eller kanske inget av dom? Vad tycker ni?



1. Topp från Bik Bok. Loving it! Problemet är att den kostar 300 spänn!


2. Även denna sköna cardigan från Only kostar 300. Lite dyrt?


3. Denna aprikosa dröm från Rut m.fl. kostar bara 149. Men hur mycket behöver jag ännu en klänning...?

PUSS

PS. Detta inlägg skulle upp för timmar sedan, men självklart funka det inte...

Kommentarer
Postat av: ullis

MEN HERREGUD KLÄNNINGEN!!!! du tjatade ju hur mycket som helst pâ att du inte har nâgon klänning som inte är vit men ändâ somrig!!!

2010-07-21 @ 20:15:37
Postat av: Rebecca

hade det varit i början av sommaren hade jag inte tvekat att köpa den. Men mer än halva lovet har gått och hur mycket kommer jag använda den sen ?

2010-07-22 @ 22:39:40
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0