What to do tonight?

Gårdagen finns det inte allför mycket att berätta om. Jag och Julle var riktigt tv-nördar och såg skräckisarna The Ring, Sweeny Todd (den med Johnny Depp) och The Ring 2. Skräckälskande jag (jag har nog sett 50 skräckfilmer) har börjat bli paranoid och mörkrädd. Fast det har jag alltid varit. Att vara ute i skogen när det är mörkt är inte min grej! Mycket tack vare Friday the 13th (grym film!). Jag får seriöst panik på riktigt. Fråga bara Lollo och Ulrika hur det var på nätterna i stugan om vi behövde gå ut på toa.

Pannkakor lagade min sötis och jag, och inte lite heller. Jag vände dom i luften, men det gick inte alltid lika bra med en hand. Goda var de i alla fall!

Men nu har min Julle åkt hem för att träna fotboll. Vad ska jag göra ikväll?
Och vad ska jag göra resten av sommaren? Det är ju klart nu att jag är sjukskriven till sista augusti...


Dagens outfit:
topp- Bik Bok
Capri- JC


2 veckor idag, sen åker skenan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0