Change of color ?

Killarna slog tjejerna på kubbet. Mycket tack vare Julle. Han blev väldigt populär och nästa gång vill tjejerna ha honom i mitt lag i stället för mig, svikare! Sedan blev det lördagmys med godis, läsk och film.
Idag har vi varit ute, spelat fotboll och kubb. Ännu en gångf har jag tvingats medge att Julle är bättre än mig...
Därefter lyckades vi båda somna på soffan, hehe. Nu har han åkt hem och jag taggar inför träning. Egentligen undrar jag hur jag står ut med mitt rum. Halva garderben ligger uppdelad på två fotöljer, samtliga träytor är täckta av saker och godiset och läsken står kvar sedan gårdagen. Mamma kommer inte bli överlycklig.


Blond som 2007-2008...


... mörkblond som 2008-2009...


... eller brunett som 2009-2010?

Nu får jag allt skynda mig att byta om, som vanligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0