Creepy as heck!

Solen ville ju inte titta fram ur molntäcket idag, så solande blev det inget. Istället blev det en lång promenad med mamma, sisådär en 7 km. Att gå en daglig promenad skulle bli en sommar rutin, men efter våldtäcksförsöket här i stan igår förmiddag (på offentlig plats, mitt på ljusa dagen!) vågar man inte ge sig ut i spåren själv! Tjejen är bara ett år äldre än mig och var ute och joggade. Riktigt läskigt!

Men jag ska slå fast rutiner som jag faktiskt ska göra. Läsa körteori till exempel. Annars blir det så lätt att man fastnar framför tvn.

Visst fick jag lite färg igår?

Dagens outfit:
linne- bik bok
jeans- h&m
gips- halmstad sjukhus

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0