Finally fresh again

Behöver jag ens förklara hur skönt det var att duscha igen?
Sen att jag hade armen i en platspåse och mamma fick shamponera mig är bara detaljer. Känns i alla fall fresh!

Mina söta flickor Lollo, Ulrika och Johanna var här tidigare ikväll, och de hade med sig Ben & Jerry's! Underbart!
Vi satt ute i solen, åt glass och snackade. Mycket bättre kan det ju inte bli. Dessutom lät jag dom kladda lite på mitt gips.
Jag ska ändå byta ut den här klumpen mot en skena på torsdag- är superglad! Det blir förhoppningsvis lite mindre, lite snyggare och framför allt lite lättare! Och så kommer jag kunna komma igång med att röra på fingrarna. Awesome!

Dagens bilder på mig är inte de fräshaste. Mjukiskläder, glasögon och hår i behov av en rejäl dusch. Ni får nöja er med att sukta lite efter dessa glassar, som nu ligger i våra magar!
 
Choklad är som bekant inte min grej, men Half Baked är supergod! Framför allt bitarna av brownies och cookie dough.
Nya Fairly Nuts tyckte jag också om! Ett måste att testa för alla B&J fans.


(8) Angel - Kate Voegele

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0