Great minds think alike

Idag kom Joanna och Adisa förbi. Med sig hade de Cola, godis och Snickersglass, som fick bli vår middag. Förutom att frossa(usch, just nu vill jag inte ens se godis) så har vi gjort det vanliga: snackat, skrattat, snackat och skrattat. Precis som alltid. Även om vi inte ses så ofta längre (de går på Drottning Blanka och jag på Fbg 's Gymnasieskola) så är de nog mina två äldsta riktigt nära vänner, och sånt bleknar bara inte. Visst sviktar kontakten ibland, men när man ses är det som om det vi gick i samma klass igår.


Älskar er!


Vill jättegärna vara med på bild...


Härlig smygbild

PUSS

Kommentarer
Postat av: Adisa

Gumman för altid vänner!!!! Både jag och Joanna finns för dig <3 hahah bilderna är la sådär men allt annat är toppen med dig och joanna och våran vänskap. jag kan inte beskriva det med ord men ni är bäst!!!

2010-06-21 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0