It's raining, again!

Nu blev det en del att ta igen!
Efter lagmötet åkte jag hem till Julles syster och pojkvän, där familjen Boketun höll till. Fick bevittna en kul pilkastningstävling och en rätt sjuk film, Cranked tror jag den hette. Sedan åkte jag med till Tröingeberg och spenderade natten där.

Skoldagen började klockan tio och slutade 10.30. Det var betygsamtal i samhällskunskap och historia som gällde. Rätt nöjd med det, är faktiskt rätt nöjd med de flesta av mina betyg än så länge. Alla utom ett... Jaja, jag tar igen det nästa år. Sedan åt jag med Michaela och Frida som jag tyvärr inte träffar alltför ofta och sen umgicks jag med Julle igen. Han kom till skolan för att ha en lektion, men den var inställd. Lyckat! Så vi städade skåpen och sen stack vi hem till mig. Här har vi bara slappat, som vanligt.

Det var en snabb update från mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0