It's still there

Klockan är 22.32 och dansarbetet är till slut inskickat. Inget topparbete men ärligt talat spelar det nog ingen större roll. Tror inte de ändrar mitt betyg tills måndag pga av detta. Nu har jag ju bara hyllningstalet kvar...
Helt ärligt är jag inte på humör för något hyllningstal. Ärligt talat känner jag för att bara skita i allt imon och ligga kvar i sängen. Inte prata med någon, inte göra något. Bara vara för mig själv. Det blir mindre jobbigt så. Just nu känner jag mig bara så instängd innuti mig själv och det känns som om jag snart ska explodera. Jag behöver kul, jag behöver lätthet och jag behöver er...

Studentveckan är ju som sagt i full gång. Idag stod skattjakt på schemat. Jag ska nog vara glad att jag slutade tidigt och inte befann mig i stan just då. Några tjejer i min klass blev uppragade av danstreorna att strula med dom inför juryn. Jag känner de treorna så hade jag varit där är jag rädd att jag blivit ett offer. Inte för att det hade varit så farligt för min egen del, jag känner dom och man vill ju hjälpa sina vänner. Men för den söta killen på Tröingeberg som jag kallar min pojkvän och som hade blivit ganska ledsen. Så jag är glad att jag befann mig hemma och inte hade chansen att bli övertalad, för det är alltid svårt att neka sina vänner, i alla fall för mig.


Music so loud I think my ears will explode, but I still hear. I still feel...

(8) Dancing - Elisa

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar di

2010-06-01 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0