Jealousy

Jag har aldrig varit den som varit särskillt avundsjuk, speciellt inte på min syster. Främst därför att jag även ser de saker jag inte är avundsjuk på. Men just nu är jag avis, bland annat på min syster. Ja är för det mesta fast här hemma och ser allt hon kan göra denna sommar. Hon kan jobba, bada i havet, träna, festa, vara hos kompisar när hon vill, göra spontana grejor som spela minigolv osv. Jag skulle kunna hålla på hela natten. Det är saker man tar för givet men nu gör jag inte det längre. Jag får inte bada och blöta ner bandaget, jag får inte festa för jag kan råka ramla på min hand. Just nu får jag inte ens befinna mig nykter på fest, för någon annan kan ramla på mig! Jobba kan jag verkligen inte och inte hellr cykla, så jag måste gå överallt ellerbe mina föräldrar skjutsa mig. Jag kan tänka mig gå en bit, men jag går inte ensam hem i mörkret. Då är det enklare att bara stanna hemma...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0