Laddar

Jag försöker glömma denna meningslösa kväll genom att ladda inför morgondagen. Den verkar bli super!
* morgon: ta bort stygnen och se mitt ärr (som alla säger kommer vara skitcoolt)
* dag: stranden med mina girls!
* kväll: grillning hos Johanna för hon och Matilda åker tillbaka till Kungsbacka på onsdag

Nu saknas bara att handen ska bli frisk och att Emma ska lämna huvudstaden för staden vid kusten.

Har jag tur har E sett klar Desperate Housewives så jag kan se de sista avsnitten. Det är ju nu det är spännande!


Inte för att mitt liv var så crazy innan, men jag vill få vara lite vild & galen igen

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pederelin

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-11-07 @ 15:22:10
URL: http://pederelin.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0