Not necessary

Jag förstår att det låter kul att man lyckas springa igenom ett glasparti, jag förstår det! Vad jag inte förstår är hur man kan vara så klantig att påpeka för MIG hur kul det är. Till och med vissa av mina vänner har gjort det. Enligt mig är det INTE kul! Visst, själva momentet att springa genom glaspartiet kanske skulle se kul ut på film. Men skulle det se lika kul ut med allt blod, operationen, gipset, allt man hindras från att göra eller framför allt den nedsatta rörligheten?
Jag tror svaret skulle vara nej. Jag tror inte man skulle ha med de delarna i en film, för jag kan lova att de inte är kul.
Så sluta fråga mig hur jag lyckades, för hade jag vetat det hade jag förmodligen inte gjort det. Det var öppet när jag gick ut, stängt när jag sprang in. Det regnade så jag skyddade ansiktet med handen och såg knappt nåt. Nu vet ni det, så sluta fråga. Och snälla sluta skratta, det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0