Now the good days start

Skolan höll på längre än väntat- ända till tolv... Haha. Tycker dock synd om Julle som satt hemma hos mig och väntade sedan elva, förlåt! Sol har det tyvärr inte blivit mycket för mig idag, men samtidigt är det nog bra att inte steka på för mycket i början. Kände redan i skolan hur det brände på lite. Och imon ska det tydligen bli ännu bättre väder, yes!
Då är det studenten. Är bara smått avis på treorna nu! Och så kommer man faktiskt sakna vissa av dom också. Vad ska alla hitta på imon då? Jag har två Böljan tjejer som jag förmodligen ska till en stund.

Men nu ska jag snart till träningen. Därefter blir det grillning med ungefär samma folk som var hos Elie i fredags. Eftersom vi är lediga imorgon kan man ju vara ute ikväll utan dåligt samvete.
Jag kan känna nu hur de härliga tiderna börjar! Sommar, sol, bad, fester, slappa, umgås, inga tider, inga scheman... Förutom jobbet då. Och det schemat har jag inte ens fått än. Borde få det snart tycker man.

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0