Oh happy day

Idag var turen på min sida! Solen skiner och vi fick sluta kvart i ett. Därför har jag passat på att spendera drygt tre timmar i solen. Njutit, läst ut Gossip Girl, lyssnat och fått ner en glass. Dock var solskyddet ett måste för efter bara 40 minuter solande i skolan hade jag nästan bränt benen och fått en snygg shortsbränna. Förhoppningsvis har den försvunnit nu och jag tror väl jag ska ha lyckats få lite färg i alla fall. Nu får det laddas med vatten i massor för att yra lilla jag ska klara spela lite boll senare. Under tiden kollas det på favoriten Hem till Midgård. Markoolio som Tyke måste vara det bästa. 

Btw, jag ber om ursäkt för mitt inte alltför bra humör igår kväll. Det blev lite mycket, både huvud och kropp var trötta och slitna. Sommarlov behövs!


Underbart! Känns dock sisådär snyggt kisandes och med håret i osynlig boll på huvudet
.
Men jag är helt nöjd med min korallröda bikiniöverdel från Cubus (som jag inhandlade redan i februari) och den svarta underdelen från H&M. Riktiga kap också: 80 kr/del

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0