Rainy start of the summer, again.

Sommarlovet inleddes med regn, i år igen! Fika med klassen var helt ok, själva avslutningen likså. Sen blev det Burger Inn med Lollo och Ulrika. Lollo hade aldrig ätit där förr, medan jag har ätit där efter varje avslutning sedan femman. Det är nog det närmaste en tradition jag kommer.
Nu ska jag slappa lite. Det kan behövas om jag ska orka med kvällen! Min klass var lite tråkig och ska inte hitta på nåt tillsammans, så jag joinar min gamla naturklass på klassfest hos Ulrika. Taggad! Våra klassfester äger!
Sedan sover jag aningen hos Ulrika med Lollo eller så sticker jag hem och så sover älsklingen hos mig. Båda låter toppen!


Det blev som sagt klänningen som jag köpte på Gina Tricot för någon månad sedan. Naglarna målades vita igår när jag snackade med Ulrika. Eftersom klänningen är rätt mycket körde jag bara på plattat hår, neutralt smink och mina converse på fötterna.
Funderar dock på klädbyte tills ikväll.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tyson6614

Very interesting & professional site.

2011-06-09 @ 09:44:20
URL: http://tyson6614.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0