Sometimes it'd be better to shut up

Man kan inte kalla mig smart i alla fall. Var i stan med mamma och syster för att leta konfasmycke till E. Var så hungrig att jag bara ville hem. Som alltid kan syster min inte bestämma sig. Mamma frågar efter min åsikt och jag säger att jag hade velat ha ett armband med utvalda berlocker som symboliserar nåt personligt. Hade det inte varit för kostnaden hade jag köpt ett för ett år sedan. Vad tror ni min syster plötsligt blir jätteintresserad av? Vad tror ni min syster får, betalt av mamma? Just det ja, kul...



Ett sånt här fast i silver och symboler som passar mig hade jag gärna haft dinglande på min arm...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0