Still confused

Idag var det musik/bild redovisning i ESO (Estetsisk Orientering- alla ester läser lite teater, dans, musik och bild i ettan). Vi skulle spela upp våra låtar som var dikter vi kommit på musik till, och så skulle vi ha på oss våra masker vi gjort i bilden. Bilder kommer ikväll. Det gick åt skogen! Det var ingen medhörning så vi hörde inte varandra och spelade fel. Vid något tillfälle slutade vi till och med spela, hehe. Jaja, det får gå som det går med det.
Sen hade vi håltimme från halv elva till tjugo i tre, toppen! Men Julle var så söt och kom till skolan på sin lediga dag för att umgås med lilla mig. Vi åt, spelade spel, tog en prommenad genom stan, satt på en bänk vid Ätran och tog det lugnt, åt glass och ja, tog det mer lugnt. Mysigt var det och han räddade min dag!
Tjugo i tre hade vi dans. Vi såg 8:an föreställningen, som vi gjorde i februari, på dvd för första gången och åt en jättegod chokladtårta som Marie varit så söt och bakat till oss.
Efteråt fick jag snackat lite med Monica och Marie och vi redde ut lite oklarheter sedan tidigare. Det känns fortfarande fel, men det finns tyvärr inget att göra nu. Är smått sur på mig själv att jag krånglade till det onödigt mycket när Monica sagt att jag inte skulle det! Men jag ville ju bara visa vad jag kan...


Even though it mostly feels better, I'm still confused. But I'm trying to let go of the pressure, to let go of all the demands from myself

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0