the Body Shop body lotion <3

Träningen gick helt ok, grymt fotbollsväder! Efteråt blev det duschen och raka benen- nu är ju shortstider här. Kände mig fräsh och någon mininyans brunare så jag bestämde mig för att ta steget ut och efterfukta. Favoriterna är utan tvekan Body Shop's Body Lotion. Underbara! Min favorit i nuläget är nog mango, som jag fick av Johanna i julklapp. Skulle kunna sitta och lukta på mina armar hela kvällen, så gott som de luktar nu!


Guld värda!
Dessvärre är 3 av 4 snart finito och lyx är sällan billigt...


Imon går jag i skolan 9-11. Jag förstår inte alls varför mamma kallar oss på gymnasiet för halvtidare ;) Sen blir det i alla fall förhoppningsvis att vara ute i solen och så kommer världens bästa kille hit. Bra känns det att jag inte behöver plugga till hyllningstalet imon, för jag improviserade och drog ett om solen idag. Soft!

Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna imorgon av att solen lyser genom mina fönster!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0