The good days

Ingen update igår heller. Varför? Jo för det fanns helt enkelt ingen dödtid att spendera vid datorn.
Julle hade sovit över här och jag spenderade även denna dag med honom. Mysig dag som bland annat innehöll en promenad ner till stranden. Eftersom det blåste var där nästan inte en kotte så vi bara tog det lugngt och njöt. Några gulliga mobilbilder blev det också, men självklart hittar jag inte överföringskabeln. Varför ska den inte finnas framme när jag väl vill använda den? Typiskt! Ni får helt enkelt vänta ett litet tag på de bilderna.
Sedan åkte vi hem till honom. Åt grillat, spelade kort, såg lite prinsessbröllop, lite Avatar och så sov jag över där. Bra dag! 
Under tiden får ni en favrit i repris:

Fika på Espresso House, bio och sen pizza i Varberg. Också en bra dag!

Jag har införskaffat nya lösnaglar. När jag förmodligen varken kan jobba eller spela fotboll i sommar, kan jag i alla fall ha fina naglar. Med tanke på att handen inte heller kommer vara så fin skadar inte upppiffade naglar.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0