This day kinda sucks!

Minst sagt! Dagen startade på sämsta sätt och nu finns det inte mycket som kan göra den bättre.
Först var jag inte helt nöjd med ett betyg, och det går ju dessvärre inte att göra nåt åt nu. När jag skulle cykla till Julle började det regna när jag hoppade på cykeln och slutade när jag var 10 meter ifrån framme. Ett tecken eller?
Ringde tandläkaren för att kolla när jag skulle vara där och hon säger 10.50. Vi skyndar oss in till stan, men så visade det sig att det var en annan Rebecca som hade den tiden. Själv skulle jag inte vara där förrän halv tolv. Stack och åt lunch med Julle, och då får jag veta att några kompisar köpt saker för mina pengar och inte tänkt berätta nåt. Inga stora summor, men ändå principen.
Cyklar hem från tandläkaren i regn och känner mig bara hopplös. Nu ska jag snart till läkaren och jag har fortfarande inte hittat astmamedicinen. Toppen! Det krävs inte mycket för att jag ska bryta ihop just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0