This is what I'll be doing

Då är den här! Listan över saker jag ska göra i sommar! I alla fall dessa disfunktionella dagar med handskadan. Jag har delat upp det i kategorierna dagligen, flera gånger i veckan, en gång i veckan och någon gång under sommaren. Självklart behöver jag inte följa den slaviskt, det vet jag att jag aldrig skulle lyckas med ändå. Förmodligen kommer jag på fler saker, men det är ju aldrig för sent att lägga till. 
Anyways, here we go!

To Do List Summer Of 2010!

Dagligen:
* 10 fingerpushs i timmen (för att få tillbaka rörligheten)

Flera gånger i veckan:
* Öva balett
* Läsa körteori
* Gå promenader
* Träffa mina underbara vänner
* Umgås med världens bästa pojkvän

Minst en gång i veckan:
* Träna axeln så gott det går
* Springa (när stygnen är borttagna)
* Fixa mig lite mer, även om det är jobbigt nu

Denna sommar:
* Läsa klart matte B
* Bada på stranden (när skenan är borta)
* Komma på minst en dans
* Shoppa sparsamt, hur det nu ska gå
* Åka iväg med tjejerna
* Festa lite när handen är utom fara igen
* Förhoppningsvis kunna jobba lite
* INTE råka ut för fler olyckor


Jag hade så höga förväntningar på denna sommar...

PUSS

Kommentarer
Postat av: din älskade 08a ;)

kan ju alltid komma upp till stockholm, jobbar i tre veckor så bara komma hit å hålla mig lite sällskap haha ;) PUSS gumman saknar dig<3

2010-06-26 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0