Girl time

Då var jag hemma igen. Solen sken när jag lämnade Ljungby, så jag trixade på mig bikinin. Men då kom molnen och sedan regnet. Lovely! Så jag sitter här en liten stund innan Julle kommer hit, efter fotbollsmatchen på tv såklart. Han förtjänar faktiskt att se den, så många matcher han missat för min skull- min underbara pojkvän.

Gårdagens tjejkväll hade inget tema, men spel-kväll skulle man nog kalla det. Det blev några omgångar Chicago och en hel del Buzz. Jag utser mig själv till spelmästare, men vet inte om de andra håller med... Vi kan säga att jag var bäst, jag vann i alla fall några gånger.
Förutom spela blev det köttfärspaj, promenad, gung-flum (försök lista ut den ni!), björnbärspaj och det obligtoriska tjejsnacket. Man kan alltid lita på att en kväll med "supetrion" blir en bra kväll!
Här kommer några gamla favoritbilder, eftersom kameran låg i botten av väskan hela kvällen:

Nog allt kan vi vara söta om vi anstränger oss...


... men oftast är det rätt oserisöst.


Och så är vi så sjukt starka! Kolla in armarna...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0