The day after yesterday

Hejsan alla pigga (?) och glada!
Börjar med studentfirandet igår. Jag och några i laget åkte till Sofies studentfest. Tyvärr inte så många jag kände i min ålder utan mest 20-30 men det funkade ändå. Dessutom hade jag inte träffat Sofie särskillt mycket det sista året vilket är väldigt synd. Har saknat min buddy.

För hon har tagit studenten! Grattis Sofie!



Efter ett tag kände jag att det var dags att dra mig vidare. Så jag cyklade från Västra Gärdet hem till Slätten för ett snabbt klädombyte och sedan till Boberg (ingen hort cykeltur kan jag säga). Där träffa jag Veronika och Ulrika som också var klara med studentfirandet så vi begav oss till Ulrikas kusin Edde som hade fest. Ett gött gäng 92or och 93or som ville festa även om vi har skola kvar. Vi hade kul och gick hem till Ulrika igen vid halv ett, det hade varit en lång dag. Ber om ursäkt till bästa Julle, som alltid sitter uppe och oroar sig för mig. Att mobilen dog gjorde det ju inte bättre. Men jag älskar dig och du är underbar!

Ulrika


Veronika


Typ söta, eller nåt


Jag spenderade natten hos min vän där i Boberg och har även spenderat förmiddagen hos Boulunds.


Såhär jobbig är min väg hem från Ulrika. Raksträcka 1 (på bild) gör en lten sväng till raksträcka 2 och sedan raksträcka 3. Det känns som en evighet. Men att cykla här med vinden blåsandes runt huvudet gör det lite klarare en dag som denna.

Nu tar jag igen mig lite, känner mig rätt seg. Sen blir det den bästa. Igår hade vi faktiskt varit tillsammans i 8 månader, känns underbart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0