Wicked and weird

http://video.se.msn.com/watch/video/lady-gaga-alejandro/6fhf9t3q

Länken ovan är till Lady Gagas nya musikvideo till låten Alejandro. Cool och knäpp- precis som en Lady Gaga video ska vara. Normalt sett gillar jag inte knäppa videos, tycker bara de blir för mycket. Men Lady Gagas videos har en charm. Andra videos till hennes låtar som jag gillar är Paparazzi och Telephone.


Jag kan inte säga att jag tycker hennes stil är snygg, men hon är helt unik i branshen och sticker ut. Dessutom fungerar det ju tyvärr så att hon förmodligen inte hade slagit igenom med sitt vanliga utseende, eftersom det inte är det där extra extra som krävs idag. Men vi är helt klart glada att hon slog igenom- nu har vi ju grymma hits att dansa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0