Wedding from a fairytale

Jag tror inte någon misstar sig om vilket bröllop det handlar om- gårdagens bröllop mellan kronprinsessan Victoria och hennes Daniel Westling!
Innan igår var jag inte intresserad alls. Jag tyckte bara de verkade stela och påklistrade och att hela bröllopet var överbekostat. Därför tänkte jag inte se bröllopet igår, utan istället förmedla lite kärlek till min egen prins.
Men så hör man så mycket om hur alla tyckte det var så fint, så vi gick ut på Internet och hittade ett samlingsklipp med det bästa från vigslen- när de lovar att älska varandra i nöd och lust, säger ja, lämnar kyrkan, kyssen osv. Så lyckliga de verkar och det var så äkta! Riktigt fint faktiskt! Efter det blev vi (eller i alla fall jag) så senare kollade vi lite på middagen, Daniels tal (riktigt bra faktiskt) och när de skar den enorma bröllopstårtan. 11 våningar hög, 330 cm! Och ändå var de tvungna att ha mer för att det skulle räcka till alla gäster. Det viktigaste var väl att den skulle bräcka tårtan från det danska kronprinsbröllopet 2001...

Stort och pampigt och kanske lite överdrivet. Men fint var det och de äkta makarna verkar lyckligare än någonsin!



Kyssen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Odintirill

love the web site lots of luck love to see more poems

2012-06-15 @ 08:26:40
URL: http://odintirill.bloglyric.com
Postat av: Odintirill

love the web site lots of luck love to see more poems

2012-06-15 @ 08:26:42
URL: http://odintirill.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0