Yesterday

Igår fanns det ingen tid att blogga. Den lilla lediga tid jag fick spenderade jag utslagen på soffan, hehe.
Klockan ringde redan 08.15 för jag skulle till Halmstad och ta bort stygnen. 20 fick jag det till- lite fler än de 5 jag har under hakan. Ni får faktiskt vänta till skenan åker bort den 15de, innan ni får se ärret.

Därefter bar det av till stranden där Joanna, Towe, Malin, Johanna, Matilda, Ulrika, Alice, Nicolina och Veronika redan låg och stekte. En promenad med Ulrika längs strandkanten förlände dagens gåsträcka till kanske 7 km- fullt godkänt!
Stannde på stranden till klockan var fem och jag hade massa små prickar på magen. Lite mycket sol.

På kvällen var det grillning med tjejerna som gällde. Massor snack, skratt, en bit mat, en rabarberpaj (all by Matilda) och dessutom oväder stod på schemat. Mysigt! Som vanligt har Johanna flest bilder på sin systemkamera, men Adisa knäppte även några med min 12 megapixels.


Ulrika, med vår tydligen normalstora baguette


Kul bild! Jag softar, Emma funderar och Nicco sitter med mobilen (jätteovanligt)


Man ser våra hår i alla fall. Från mitten: Veronika, Ulrika, jag, Emma, Nicco, Matilda och Johanna. Bakom kameran: Adisa


Snurra flaskan



Denna halvfula bild på mig får avsluta


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0