Doing absolutely nothing

Idag finns det inte mycket att skriva. Imon efter skolan stack jag hem till bby, som hade slutat innan mig. Då ligger han och sover på soffan. Man var inte jätteälskad när man väckte honom men lite kul var det allt :)
Sen så kollade jag när de utklassade nåt lag och till slut åkte vi hem till mig. Mysigt som vanligt, även om jag har en förmåga att bli smått paranoid av Wallander Mastermind.

Idag åkte han vid elva, skulle spela match igen. Sen dess har jag i princip inte gjort någonting. Sovit och spelat tvspel typ, hehe. I efterhand inser man att man borde pluggat... Men men.
Nu blir det riktig skräckfilm med papsen, Exorsisten.

Jag är nåt galet festsugen! Tyvärr verkar det inte passa eller så är mina homies inte på samma humör. Surt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0