I'll never give up

Hade en lektion idag. Eller ja, en och en halv. För på svenskan var lärarna där och snackade och vi gick till Bellas minnesplats och så. Fy fan, detta är verkligen inte kul!
Sista två lektionerna blev håltimmar så slutade redan ett. Borde pluggat men man var så nere pga av stämningen så fika med klasskompisarna verkade bättre. Så jag, Nomi, Johanna och Elias stack till Stålboms. Tropisk smoothie med vattenmelon säger jag bara! Sen kom Lollo och så gick vi runt på stan lite. Lite pluggande blev det faktiskt. Ja, tio minuter eller så. Nu är jag hemma hos Julle och ska vara här tills imon någon gång. Men nu borde jag sticka innan han tycker jag är osocial.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0