It's not enought unless you feel it

Då var denna dag till ända. Kvällen spenderades med ytterligare en och en halv timmes dans- Underbart! Om någon råkat missa det så älskar jag verkligen att dansa, skulle kunna göra det hela tiden! Vilket morgondagen har att erbjuda. Först massa repetitioner och detaljer. Kläder, smink, övergångar och massa sånt. Tycker lite synd om treorna som får springa för att hinna byta om mellan varje nummer, haha.
Morgondagen innehåller också ett läkarbesök. Nu ska vi förhoppningsvis få svar på gåtan med mina lungor. Enda haken är att jag inte får ta min medicin innan under dagen så får jag ett anfall under repetitionerna blir det lagom kul...

Nu måste jag städa på mitt rum, och packa!


Härligt att komma hem efter en lång dag när mami har gjort härlig efterrätt! Florida Surprise- Vanilj-något (typ glassliknande), hallon och tortillabröd stekta i kanel. MUMS

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0