Living for the weekends

Ingen update igår. Älsklingen följde med hem direkt efter skolan och så var jag med honom hela kvällen. Mysigt! Nu har han dock åkt hem, skulle spela match som vanligt. Det ska jag med, senare idag. Efter det blir det klassfest med gamla klassen, wihoo! Även om jag trivs väldigt bra i min nya klass så saknar jag mina naturare! Att det dessutom är party är bara en bonus. Lollo and I spenderar natten hos vår Ulle-Bulle. Kan det bli mycket mer underbart? Svar: nej.
Kameran följer med så förhoppningsvis gäller min bildbrist inte länge till.
Men nu ska jag snart äta lite.


Mina girls <3

Btw, min syster kom hem igår efter att ha gått en skadeförebyggande kurs och bad mig göra olika saker. Hon kom fram till att jag är överrörlig. Tack för upplysningen! Vart har hon hållit hus typ de senaste åren ? ;)

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0