Missing you already

Matchen igår gick sådär. Hostan kom då och då men jag var hyfsat spelduglig i alla fall. Vi spelade bra och ledde med 2-1 med 2 min kvar. Ofattbart nog så vände dom till 2-3. Surt!
Kom hem, då var mormor och morfar och kusinerna med familj här. Lekte mest med minstingen innan det var dags att åka till Veronikas Hawaiifest.

Jag och Elin (hon var nog rätt förvånad när blixten kom till slut)

Hos Veronika var det kul, tackar för kvällen. Kände inte ens hälften men det blev lyckat ändå. Sen åkte jag och träffade Julle och så åkte vi hem till mig. Natten blev inte så lyckad, för Julle mådde inte bra och jag mådde inte bra. Fick något host/andnödsanfall och astmamedicinen hjälpte inte så jag bara låg där och panikfyllt drog in luft, sen hostade. Jätteläskigt.

Idag är inget kul alls. Julle åkte hem tidigt för han mådde fortfarande inte så bra, jag ligger här och mår inte heller så bra efter denna natten. Imon är det redan skola igen, det suger. Jag har tre prov denna veckan så jag borde verkligen plugga nu men jag orkar inte.

All I want right now is to have you here. You, and no one else. Can't you see I never wanted to feel so alone?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0