My little friend and I

Idag har jag varit med Lollo i Ullared. Wihoo, haha. Lite strövande i småbutikerna (Love 'em) och sedan stod Ge-kås på schemat såklart. Var i desperat behov av smink och märkessminket finns ju där med, bara billigare. Hittade lite andra trevliga saker, mest nöjd är jag över WESC hörlurarna. Jeansen och jeanslegginsen var måsten, de satt så galet bra! Underbart!
Mysig dag med saknad unge! Träffat och godkänt ungens pojkvän med- trevligt. PUSS på dagen.

Söta flickor, typ

Seriöst är inte riktigt våran grej


Lite saker blev det faktiskt, utvecklingen går framåt där ju ;)
Röda WESC hörlurar (looove it)
Svarta leggins
underkläder
armband
halstabletter
Läckerol Split Raspberry Liqurice (de godaste)
Sjal i ljusa färger
Mörkblå jeansleggins med nitar i sidorna
Ljusblå jeans
foundation
puder

klackskor
Dessutom:
hemlig present 1, 2 och 3  (A)

Nu borde jag verkligen, verkligen plugga inför spanskaprovet imon bitti! Men så går ju Troja på tv, och den har jag aldrig sett. Brad Pitt + Orlando Bloom vs spanskan. Ingen svårt val.
Men jag ska plugga spanska! Sen...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0