Somewhere over the rainbow

Nu mår jag mycket bättre! Man kan nästan sova sig frisk. Tur det för jag hatar att vara sjuk. Varit det tillräckligt kan man lugnt säga.
Men det har därför inte blivit mycket gjort idag. Zappade mellan kanalerna och hittade på MTV en serie som lät intressant, Take the stage. Och vad glad jag är att jag gjorde det! Den utspelar sig (sann, tror jag) på School of Creative and Performing Arts i Ohio, USA. Har man sett Fame så vet man vad jag snackar om. En skola med dans, musik och teater. Och så grymma de är! Såg när dte var auditions för att komma in på skolan och det svider att erkänna det, men de ligger flera nivåer över en själv. Och det var innan de börjat på skolan! En show jag ska fortsätta titta på och som jag helt klart kan tipsa om ifall man, som jag, är helt såld på det här.

Nu har jag fått pluggat lite, duktigt av mig. Ska se Johan Falk med mami- det börjar nästan bli söndagstradition.

Några bilder från igår.

Mamma lagade nya favoritefterrätten- Florida surprise!


SÖT <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0