Never thought I'd be standing here

Dagen har väl gått sådär. Fick nytt panikanfall igår kväll. Förmodligen blir det så i mina luftrör när jag blir upprörd. Inte bra! Ska till läkaren om en vecka och då får vi förhoppningsvis ett svar på allt det här.
I alla fall, när jag vaknade kändes det som om jag inte sovit på hela helgen. Det har jag ju typ inte heller. Trött som få åkte jag till skolan i alla fall, ville få gå på dansen ikväll. Dans första timmen- kände mig ganska borta. Huvudvärken kom och jag funderade på att sticka hem. På lunchen stack jag för att hälsa på Julle, behövde träffa honom. Cylade dit och då sa lungorna ifrån. Jag känner mig så oerhört klen! Det fick bli en snabb visit hos honom och sen bara hem och lägga sig. Ätit lite apelsin, finns ju inget bättre, och så har jag sovit. Tog en liten promenad i det härliga vädret och nu mår jag bättre. Dansen ikväll kan jag ju tyvärr glömma, men jag ska nog allt dit ioch kolla i alla fall. 

  Vila - Toga Dress Vila - Toga Dress  Club L - Lace Love Dress Rare Fashion - Satin Button Back Dress
Även spenderat lite tid med att kolla på kläder. Hittade dessa fina spetsklänningarna på nelly.com. Vill ha!


Carl Julius Boketun <3
Kan fortfarande inte förstå att det finns någon så bra som du.
Ännu mindre att du valde mig.
Trodde inte jag kunde älska någon så mycket som jag älskar dig.
Föralltid vi.
DU är kärlek för mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0