Line 'em up, knock 'em down

Hemma efter en lång kväll och natt. Cyklade i mörker och dimma hela vägen till Ulrika. Man såg ingenting alls och det var skitläskigt! Hos Ulrika var drygt halva klassen, några tråkmånsar kom inte. Sjukt kul hade vi och lite smått galet. Spårade ur mot slutet tyvärr och det var inte kul någonstans (till de som fick konstiga sms: sorry, allt var bara kaos). Men alls mår bättre nu. Låg och snackade med mina girls till tre- fyra någonting och det behövdes verkligen.
Idag har vi tagit lagkort, vilket var kallt! Känns som om jag spenderat hela dagen ute på min cykel och det stämmer nästan. Men det är bra för all den friska luften har hjälpt mig bli klarare i huvudet efter gårdagen.
Nu är det dans, dans, dans som gäller! Ska slipa på rutinerna tills imon, då ska det sitta!


Igår, nästan klar att dra ut

Fler bilder kommer när Lollo skickat sina.

(8) Revolver- Madonna ft Lil Wayne

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0