Chilling out

Fredagar är ju som de är. Efter psykologin satte jag mig på körskolan och pluggade. Där träffade jag även Agnes och det var lite kul slump eftersom det är henne jag normalt brukar gå dit med. I alla fall klarade jag fas A av testen så det går framåt. Men jag fyller ju inte 18 förrän i maj...
Fortsatte att vara duktig genom att handla åt mamma. Passade också på att köpa vindruvor och godis till mig och Lollo ikväll, hihi. Men när jag kom hem fick jag sms från Lollo att hon inte äter godis- lyckat!
Nu har jag ätit pappas goda Thaigryta och slappar framför Top Model. Awesomness!

Dagens outfit:
tröja- Gina Tricot
jeans- H&M
även grå hoodie- Bik Bok

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0