Dance contest

Idag var det en tjej som kom och berättade om en stor Koreografitävling för hela Halland. Man ska vara minst 2 pers och framföra sin egen koreografi. I juryn kommer det sitta folk från bland annat Balettakademien och stora dansgrupper. Andra pris är danslektioner på Balettakademien Göteborg och de som vinner får en hemlig dansupplevelse. Hur awesome är inte det? Dessutom vill BOUNCE anordna en riksfinal med vinnarna från de 7 regioner som anordnar tävlingen!
Visst vet jag att våra chanser att komma etta eller tvåa är väldigt små, men det blir ju helt sjukt kul ändå! Dessutom en bra erfarenhet!

Men Joanna har loppis med sin klass just en helgen... Annars skulle hon ju dansa med mig hade jag tänkt. Jag, hon och Veronika har redan innan snackat om att träffas och dansa tillsammans- så denna tävling är ju perfekt!


Saknar gruppen!


Grymma BOUNCE, som tyvärr ska läggas ner efter 10 år som Sveriges störsa dansgrupp

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0