In the cabin again

Nu så. Badet var faktiskt roligare idag än igår! Det blev vattenrutchbanor, bubbelpool, motionssimning och till sist mer vattenrutchbanor. Sannarps kommer aldrig kännas häftigt igen.

Jag är riktigt nöjd med dagens shopping! Det är nog knappt att jag kan utse dagens kap.
Vinterjackan var riktigt nödvändig, leggins i skinnimmitation har jag suktat efter så länge, de höga svarta shotsen med guldknappar är något galet snygga och dubbelringen är cool. Dessutom drog jag mitt strå i stacken för bröstcancer och köpte en nyckelring med Rosa Bandet-motiv (jackan jag köpte är röd så kunde inte ha ett vanligt band- haha!). Gör nu erat innan oktober är slut!
Självklart kommer bilder imon när jag är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0