Kanelbullens dag

Idag har jag och Julle varit tillsammans i ett år!
Men tyvärr bryr sig inte omvärlden alltför mycket om det. Därför var det bara att bege sig till skolan i det småkyliga vädret. Dagens danspass var balett, nr 2 på min lista. Helt klart en stil jag gillar mer och mer, även om den är väldigt svår.

Efter skolan satt duktiga jag och pluggade när jag väntade på Julle. Vi gick till Stålboms och tog en mysig liten fika.

Kanelbullens dag idag så det blev en sån för mig. Och jag kan inte besöka Stålboms utan att köpa en smoothie. Hallon-björnbär var en riktig hit!


Dagens dansoutfit:
linne- H&M
leggins- Gina Tricot
tröja från JL


Dagen outfit:
tröja- Gina Tricot
jeans- H&M

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0