Last night was a good night!

Kvällen började med förfest at my place. Jag, Lollo, Frida, Veronika, Moa, Alice, Emilia, Sofie, Ida, Johanna, Lisette, Bella och Pelle körde ölspelet, dansade och spelade musik på hög volym. Perfekt förfest innan det var dags att dra till Grand!







Johanna förlorade på Ölspelet och fick klunka King's Cup




Överst från vänster: Ida, Sofie, Veronika, Lollo, Emila och Alice
Mitten från vänster: Frida, Johanna Moa och Jag
Längst ner från vänster: Pelle, Lisette och Bella

När vi kom till Grand vid närmare elva var det helt fullt med folk!
Vi dansade mitt bland allt folk, uppe på scenkanten, träffade massa och hade skitkul! Men vid kvart i ett tröttnade vi på att det var så extremt mycket folk. Då stack jag och Julle hem till mig. Mamma och pappa hade redan plockat iordning här hemma- supergulligt av dom!
Toppenkväll, eller hur?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0