Normal is both good and bad

Idag var vi 8 på dansen, av 25... Ingen aning var alla var men vi som var där fick mer plats att röra oss på i alla fall. Delvis gick det jättebra, hade lärt mig kominationer från förra veckan, men ett nytt hopp gick rakt åt skogen. Usch, inte vackert överhuvudtaget och jag blir så frustrerad på mig själv! Får öva mer.

Nu har jag sett på House. Julle får säga vad han vill, men det äger.

Man ska spendera 2 timmar framför en spegel, men orkar inte bry sig så mycket om det längre.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tagemelissa

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-06-20 @ 11:24:35
URL: http://tagemelissa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0