Are you smarter than a fifth grader?

Onyttighetsfaktorn bara fortsätter att stiga eftersom vi bestämde oss för att köpa energidricka och chokladpudding påväg till Julle, hehe. Men det förtjänade vi faktiskt.
Vi har kollat på några hotell. Reseplanerna har ju lagts lite på is men nu tänkte vi ta tag i saken och försöka boka. Vi har också sett Smartare än en femteklassare. Inte en chans att vi lärde oss de sakerna redan på lågstadiet! Men det är sjukt kul att se hur dåliga vissa vuxna är. I den amerikanska versionen var det en gång en välutbildad kvinna som varken kunde "Vilket land är också en kontinent?" eller "På vilken kontinent lever jättepandorna" (hon trodde att Japan låg i Afrika...). Underhållande men typ skrämmande, haha!

Imon blir det upp tidigt igen för klädrep inför konserten. Har med mig en hel väska full med potentiella scenkläderm haha.


Ikväll har jag på mig denna tröja, leggins i skinnimitation och min hoodie från musikalen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0