going to miss them

Jag kommer att sakna vårt lilla mysiga konsertgäng.
Dansarna plus Agnes har ju umgåtts väldigt flitigt de senaste veckorna och det kommer kännas tomt nu (eller i alla fall mindre överfullt). Man blir ju tajta, vi blev det i alla fall. Men jag kommer ju fortsätta träffa dom ändå.
Kommer sakna resten också. Även om vi inte hade träffat musikerna och konfrenciären Ingrid förrän igår megagillar jag dom starkt. Vi har haft det riktigt kul dessa två dagar och gud vad duktiga alla är.
Sen så måste jag försöka se till att träffa Marta och Agnes mer.

Tack till alla som gjorde detta så bra, men främst till Agnes då, som lyckades anordna allt detta!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0