Last night was a good night

Föreställningen Svansjön igår var bra. Modernt är inte min favoritstil men dessa var grymt duktiga!


Tjejfesten hos Johanna var toppen! På grund av all dans har jag inte kunnat träffa mina saknade vänner så mycket på sista tiden, men igår så var det jag, Joanna, Johanna, Veronika, Emma, Lollo, Frida och Elle. Sen kom några till trevliga personer. Det var en lagom stor och livlig fest tyckte jag. När de sista stack hem vid tre-tiden tänkte jag, Emma och Johanna köra lite tjejsnack. Dessvärre hade Emma somnat medan vi andra borstade tänderna, haha! Blev förresren asglad när jag fick veta att hon inte alls åker hem idag, utan är här hela lovet.

Älskvärda tjejer. Vet att mitt band på toppen ser creepy ut.


Joanna, Johanna, Emma, Rebecca- "klassiker" sedan sommaren 2009

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0